|
اختر لون المنتدى المفضل لديك منتديات منتدى منتديات المنتديات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات البنات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات منتديات 12 شات

فريق ادارة الموقع فريق ادارة الموقع
Anonymous
اليوم هو الجمعة أغسطس 29, 2014 3:00 pm

شات
رسائل للجوال
العاب فلاش

ذكرياتى مع البنات

ملتقى المحبة والصداقة والاخوة، لمواضيعكم العامة والتهاني بالمناسبات الاجتماعية

مودى يا عم الحج » الخميس يناير 31, 2013 4:38 am

صورة

35_غفــــــــــــــران

البت غفران يخرابى على البت دي وطيابتها طيبه جداااااااااااااااااااااا وبحبهااااااااااااااااااااا اوى ويارب يهديكى يابنتى عن لسانك المتبرى منك وهاجيلك يابت علشان تشتريلى الشنطه :> ربنا يوفقك فى حياتك ويرجعك لينا بالسلامه

صورة

غفران فعلن جدعة بس عليها لسان يودى فى داهية :> بس عثل البت دى

صورة

بس شكلك بتشكرى فيها عشان الشنطة :> وشاهى نسيتى تقولى انها نكدية :shock: يقطعكك يا حرة فكرتينا بزمن الجميل وايام المزز الحلوة مش دلوقتى غفر :>

صورة

اخوكى مــــــــودى
صورة العضو الشخصية
مودى يا عم الحج

صديق 12 شات

الحالة : غير متصل

host.bahgat » الخميس يناير 31, 2013 4:58 am

أنا حره كتب:
صورة

حبيت اشكر كل من بيعزنى وبيحبنى فى الشات

طول عمرى محرومه من حاجه اسمها حب حتى لو فعلا فى ناس بتحبنى بجد مبشبعش حب

هاقولكم انا سببى ايه فى دخولى الشات اولا انا مقيده جدا مش حـــــــــــره خالص

بس حبيت افضى زهقى وفراغى فى الشات واول دخولى كان فى روم شباب وبنات باسم بنت الاسلام

كنت بكتب ادعيه فقط لا غير ولا كنت بكلم حد ولا اهزر ولا اى حاجه قاعدت حاولى 4 شهور

قرأت كتاب أنا حــــــــره من تأليف احسان عبد القدوس غيرلى حياتى تماما وعرفت معنى ايه الحريه

فقررت ان اسمى حره كل لما ادخل اى روم اتطرد اتطرد اتطرد لحد ما دخلت روم كايرو

وهنا بدات اتعرف على نــــــــاس كتيره بحبهم اوى وبيحبونى اتمنالهم كل الخير والسعاده ال فى الدنيا

ومن هنا اقولكم اول بدايه تعارفى بالناس باول شخص بالترتيب لحد اخر شخص ترتيب التعارف وليس ترتيب الحب
تحــــــــــــــــــــــــــــــيه خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاصه

ادمن مشمشه
ميشو حببتى حببتى حببتى حببتى بجد انا مش اتكلمت معاكى كتير الا فى الهوست بس بجد جوه قلبى وبحبك وديما بقولها جوزينى يا ميشو ارجوكى عايزه اتجوز بتقولى بطلى يابت سكره بحبها جدا ربنا يوفقها فى حياتها وترجع لينا بالسلامه

صورة

أولا:بنـــــات روم القاهرة

صورة

1_دموع الندم

دموع بنوته جميله ومش عارفه ممكن تكونو لسه فاكرنها ولا لا بس انا فاكرها بنوته محترمه ومؤدبه جدا ربنا يوفقها فى حياتها وترجع لينا بالسلامه
صورة

2_حبيبه زهره الحياة

حبيبه حببتى انتى فينك يابت انتى انا نفسى اشوفك تانى كانت ديما تناغشنى وتقولى يا حره انا بحبك اوى اقولها انتى بنت ولا ولد ولا ايه حكايتك بالظبط بنوته عسوله ومحترمه وتستاهل كل الخير ربنا يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

3_بنوته حدوته

حببتى حببتى البت حدوته دى حبتها اوى ومازلت بحبها بجد ونفسى اقابلها تانى بجد وحشتينى كتير كتير بنوته يامو دم خفيف يا سكر انتى ربنا يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

4_بسكوته مسكره

وهى وعد بجد حبتها اوى زي اختى بس هى مش ادنى فرصه اتقرب ليها اكتر بس هى ليها معزه خاصه عندى
وكنت ديما بقولها كده وكده فاكره يا وعدى يارب ترجعى تانى واشوفك مبسوطه

صورة

5_لوليتــا

لوليتا دي كانت حياتى كلها بحبها جدا وكنت كل يوم اتصل بيها واطمن عليها لانها بجد انسانه نضيفه من جوها بس لاسف مكملتش قصه وبدات تبعد لحد ما بابا مات معرفتش عنها حاجه يارب ترجعى تانى لولو

صورة

6_ مــرام

مرام بجد بجد وحشتينا عمرك فعلا ما عملتى معايا حاجه وحشه ودي اقولها لكل الناس يارب يهديكى وترجعى تانى ربنا يوفقك فى حياتك :>

صورة

7_ بطوطه

ودي بقا من اكتر الناس ال بحبهم فى حياتى بحبك بطوطه ديما كانت وقفه جنبى ساعه وفاه بابا بجد
عمرى ما اسيبك انا بحبك يابت اووووووووووووووووووى بطوطه اول تعارفى بيها كانت بتكرهنى كره العما وكانت بتشتمنى افتكرتها بعتتلى ناس تحفل عليه وهى حلفت انه محصلش وبعديها بقينا نحب بعض اكتر من اخوات انتختى توتى

صورة

8_شــــــذى الزهور

شذى كانت حببيتى وكنت ديما على اتصال بيها بس حصل موقف خالنى ابعد عنها ربنا يوفقها تانى فى حياتها واتمنى انها ترجع الروم
صورة

9_هوست نور

عسوله جدا ديما كانت تخشلى خاص وتقولى يا فقر بضحكينى اوى انتى يابت اهمدى لحسن اطردك نفسى ترجع للروم تانى والله اتمنالها حياه سعيده

صورة

10_عنوان الرقــــه

رقتى اجمل رقه فى العالم بنت جميله ولزيزه كانت ديما بتشتكينى من الناس :> كنت بقولها كبرى يابت :> حببتى رقتى اجمل انسانه شوفتها اتمنالك حياه سعيده مع الانسان ال هاتحبيه ويارب ترجعى تانى
صورة

11_ هوست SHERY

كانت هوستايه عسل كل ال كنت بعمله معاها اسلم عليها وبس يارب ترجع لينا بالسلامه

صورة

12_هوست زينه

بنوته جميله جدا ربنا يحميها بجد محترمه عمرى ما شوفت اجمل ولا ارق منها شرسه مع الناس بس قلبها طيب جدا وحنينه جدا ولو عزتها فى اي شء كانت بتقولى عليه بس معرفش اخبار عنها ربنا يوفقك فى حياتك زينه ويرجعك لينا

صورة

13_هوست جنه

حببتى حببتى حببتى حببتى حببتى خمسه حببتى عمرى ما اوصف ليها باى كلمه اقولها لانها انسانه جميله وقلبها ابيض من جوه بحبها جدا وحشتنى جدا هى وكوكى ربنا يوفقها فى حياتها ويارب ترجع لينا تانى

صورة
14_ياسمين (ياسو)

ياسو حببتى ورحى وقلبى وعقلى ودنيتى كلها عمر ما هاتعرف ولا هاعرف ولا هاقدر احب حد زيها بحبها بحبها بحبها عمرها ما اذت حد ولا جرحت حد انسانه جميله كله بيحبها يارب ترجعلنا بالسلامه حببتى ياسو
صورة

15_ماسى

البت دى كانت صاحبه لوليتا بس لزيزه وكنت بحبها اوى ومازلت بحبها الصراحه مش عملت ليه اى حاجه بس ديما افتكرلها الخير والضحك والهزار ال كان بنا حببتى يارب ترجعلنا بالسلامه انتى ولولى ويارب يوفقك
صورة

16_اموشه

الصراحه اموشه مكنتش اعرفها كويس كان كل كلامنا على العام بس بحبها لانها اختى ربنا يوفقها فى حياتها وترجع لينا بالسلامه

صورة

17_ارواح شريره

البت السكر دي عسوله جدا ودمها شربات انسانه محترمه وبحبها زي اختى واكتر بجد وكنا ديما نختلف عن الراى انا وهى بحبها جدا بجدا ربنا يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

18_ريمـــــا

ريما قلبى وحياتى وعقلى انا اتعرفت على ريما فى ساعه خناق مين يتجوز قبل مين طبعا هى بكلامها الجميل كسبت الواد مش فاكره الصراحه كان مين اضايقت عليها وقولتها ولا اعرفك ريما عسوله وطيوبه وبحبها كتير ربنا يرجعها لينا بالسلامه

صورة

19_فطوطه

فطوطه كانت بتدخل الشات كنت بفتكرها بطوطه وافضل اهزر واضحك معها واقولها انتى عملتى ال قولتك عليه تقولى ايه هو فى الاخر اكتشف ان:> بطوطه غير فطوطه عسوله البت دي طالعه لاختها الرخمه ربنا يوفقك يا فطفط وتخلى اختك تسيبك فى حالك وتدخلى شات

صورة

20_سجــــــــــــــــــــــود

ربنا يرحمك يا سجوده يا حببتى وهفضل احبك بجد وديما فى قلبى وكل الناس ديما فى سيرتك بالخير ربنا يرحمها ويرحم امه لا اله الا الله

صورة

21_ نوســـــــه

نوسه انتى عارفه انا عملت معاكى ايه علشان كده زعلانه منك اوى بس ديما فى قلبى ونفسى ترجعى تدافعى عن نفسك قدامى بحبك وهافضل احبك ربنا يوفقك فى حياتك ويرجعك بالسلامه
صورة

22_شــــــــــــــــــاهيستا

شوشو لا وصف ليكى ولا كلام عنك يوفى بحقك يا شوشو والله بحبك من كل قلبى انسانه جميله وطيبه اوى اوى عمرى ما شوفت منها الا الخير انتختى وبحب مامتها اوى بحس انها امى بحبك اوى يا شوشو ربنا ما يحرمنى منك ولا من قلبك الصافى المليان بالحب والخير يارب يجمعنا انا وانتى والناس جميعا فى الفردوس الاعلى مع النبين والصدقين والشهداء لاوصف لكى يا شوشو اتمنالك الخير فى حياتك وديما تكونى معنا حببتى
صورة

23_اسماء

طبعا لا كلام ولا سلام ولا طبع ولا اخلاق ولا طيبه ولا تربيه ولا احترام ولا اجمل علاقه بينى وبين اسماء بحبها جدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددا فوق ما يتخيله العقل من اكتر الناس ال بحبهم فى حياتى كلها عمرى ما اوفى بحبها ولا عمرى هاقدر اصف ليها قد ايه انا بتمنالها الخير والسعاده والحب ربنا يوفقك فى حياتك ياحببتى ويارب تفضلى معانا ديما

صورة

24_ حوريه البحر

بت دى زي السكر وكل الناس بيحبوها جدا وانا الصراحه بموت فيها وفى خفه دمها لما كانو بينادو ليها يا حورتى كنت اضايق واقولها غيرى نيمك علشان بتلغبط بجد البت دي مفتقدها جدا يارب ترجعى بالسلامه يا حببتى واتمنالك كل الخير

صورة

25_كرستــــال

كرستال حببتى اوى حبتها اوى من كل قلبى وديما بفتكر ليها الخير والف مبروك ليكى يا كريس وربنا يوفقك فى حياتك مع الانسان ال اختاره قلبك ويارب ترجعلنا بالسلامه

صورة

26_بونبونايه

بونى حببتى حببتى حببتى حببتى حببتى اتعرفت عليكى متاخر اوى بس ندمانه انى مش عرفتك من زمان انسانه طيبه اخلاق محترمه بمعنى الكلمه اخلاص اخت بمعنى الكلمه حنينه اوى وزوق اوى ومخلصه بجد اول واحده وقفت جنبى ساعه وفاه بابا بجد انا بحبك اوى يا بونى ومش تسبينى تانى ارجوكى ربنا يوفقك فى حياتك وتفضلى ديما معانا
صورة

27_عطــــــــــرى

عطرى البنت الجميله ال الناس كلها بتحبها محترمه جدا من اكتر البنات المحترمه ال شوفتها فى حياتى كنت الاول هاى هاى وخلاص بس بجد لما عرفتها حبتها واوى لانها انسانه تتحب وطيبه جدااااااااااااا ربنا يوفقك فى حياتك واتمنى تكون ديما فى الروم منورنا

صورة

28_ Noooo

نو حببتى حببتى حببتى حببتى بنوته دمها شربات والله مافيش حاجه عندها غير هههههههههههه اقولها نو هههههههههههه يابت هههههههههههههه تفضل تضحك وبس طيب نفسى تتكلمى ههههههههههههه لحد ما بقا ليها لسان وبتأوح الكل بحبك يابت ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل خير ويارب ترجعى بالسلامه
صورة

29_بلطيه

حببتى حببتى حببتى حببتى مها طبعا مها لا غنى لها عن التعريف كل الناس عارفها وبتحبها وانا عن نفسى بموت فيها بحبها بجد من كل قلبى لانها انسانه طيوبه وحبوبه وكله بيحبها الصراحه منافسنى فى الناس بس انا نفسى اشوفها تانى واكلمها واعزيها على وفاه مامتها بجد يا مها انا مقصره فى حقك بس والله ما عارفه اوصلك ونفسى اعرف فونك من البنات واكلمك يارب يوفقك فى حياتك ويثبتك على وفاه مامتك ويارب ترجع تانى الابتسامه ديما وترجعلنا بالسلامه
صورة

30_بنت فيفا

هدى حببتى حببتى حببتى ديما هدى فاهمنى غلط وبتزعل منى بسرعه مع انى بحبها وبموت فيها طيب اعمل ايه يعنى علشان ارضيكى يا روحى طيب قوليلى انتحر دلوقتى هانتحر بس ارجوكى اتجوز الاول ههههههه حببتى هدى بحبك جدا متزعليش منى يابت انا ال بحبه اوى بهزر معاه بفترى الله يكون فى عون البت بطوطه وشاهى وقطره وبونى بشتمهم شتايم وبيستحملو كتير والله حببتى هدى اتمنالك كل الخير وربنا يوفقك فى حياتك وتفضلى ديما معايا

صورة

31_سلمى 2

سلمو على عنده حمار ههههههه شوفتو الفرق بين سلمى وسلمى امتى ترجعى تانى يا سلمتى ربنا يوفقك فى حياتك واتمنى لكى السعاده والتوفيق
صورة

32_ YOS

يسرى حببتى عامله ايه انتى فينك يابنتى يسرى حببتى حببتى حببتى بحبها اوى وبجد وحشتينى اوى انا مش اتكلمت معاكى كتير بس يارب ترجعى الروم علشان نرغى كتير انا وانتى يارب يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وترجعى روم كاير وبالسلامه حببتى

صورة

33_نجمه

نفسى اعرف انتى مين يا بت يا نقمه ونفسى اتعرف عليكى اكتر واكتر بحبك جدا لانى عرفت عنك كل خير وانتى طيبه وتستاهلى الخير ويابختك بجد يابت بحسدك جدا ان الناس بتحبك كده ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل خير ويارب تفضلى معانا
صورة

34_عروسه البحر

بصو بقا البت دي حاجه تانى البت دي اخلاق اخلاص تربيه احترام حب تقدير عشره كل حاجه حلوه فى الدنيا اتخلقت فى عروسه طيوبه اوى وبحبها اوى وبموت فيها من كل قلبى حببتى حببتى حببتى يارب يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

35_غفــــــــــــــران

البت غفران يخرابى على البت دي وطيابتها طيبه جداااااااااااااااااااااا وبحبهااااااااااااااااااااا اوى ويارب يهديكى يابنتى عن لسانك المتبرى منك وهاجيلك يابت علشان تشتريلى الشنطه :> ربنا يوفقك فى حياتك ويرجعك لينا بالسلامه

صورة

36_يــــــــــــوتا

يوتا اطيب مخلوقه شوفتها فى حياتى طيوبه اوى وبحبها جداااااااااااااااااااااااااااااااا البت دى تدينت اوى ربنا يثبتها بالايمان وكل بنات المسلمين يارب العالمين ربنا يوفقك فى حياتك ويبعد عنك كل شر ويارب تيجى بالسلامه
صورة

37_بوسى

بوسى حببتى حببتى حببتى بنوته جميله جدا وقموره اوى كل لما تشوف خلقتى تقولى يا حره سجليلى فى الفيس سجليلى ميل اخر مره تقولى يا حره سجليلى فى المنتدى اقولها ايه دي البت دى هاتجبلى الشلل بس بحبها اعمل ايه بنوته طيبه وحبوبه خالص والناس كلها بتحبها ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وتفضلى ديما معانا
صورة

38_زهره مصر

زهرتى حببتى حببتى حببتى حببتى حببتى بجد عمرى ما شوفت ولا هاشوف بنوته فى قمه اخلاق واحترام وزوق وادب زيك يا زهرتى بجد انسانه متفوقه باخلاقك وزقك بجد بحبك وبحترمك وكل الناس تحترمك وبتقدرك ربنا يصونك ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وتفضلى ديما معنا

صورة

39_سلمى
سلمى حياتى عمرى قلبى ديما ببوسها ومبتقولش لا عمرى ما شوفت اسرع من البنت دي فى الكتابه اول تعارفى بسلمى كانا بنعمل مسابقه كانت متفوقه بالكتابه دمها شربات وبحبها اوووووووووووووى وبموت فيها ونكتها ياسلام عليها هاقول يا سلمى على نكتك بس فى حلقه القادمه ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وتفضلى ديما معنا
صورة

40_نونا

بت يا نونا انتى فينك يابت يا وحشه وحشتينا جدا انا نفسى اشوفك خالص نونا من البنات المحترمات ال فى الروم وبحبها وبحترمها اوى وكل الناس عارفها وبتحبتها ربنا يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه
صورة

41_فله

فله حببتى ديما فله كانت تدخل تقولى يا حره تعالى اقولك اقولها ايه يابنتى فى ايه تقولى مصيبه ادخل ليها تقولى ازاى اغير لون خطى افضل اشتمها واقولها منك لله مش هاتتجوزى علشان بتخضينى تفضل تضحك بنوته جميله وعسوله وتستاهل كل خير يارب يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

42_همسات

هموسه انتى فينك يابت انتى وحشانى اووووووووووووووووووووووى البت هموسه دي بحبها جدا جدا بتمنالها الخير كله اول تعارفى بيها بخناقه كل الناس كانت بترخم عليها وتشتكيلى اطرد الناس وتفضل تضحك عليهم يتعصبو عليه ويشتمونى انا انا مالى انا ماشى يا هموسه فاكره ليكى المقلب وحشتينى بابت اتمنالك كل الخير ويارب ترجعى بالسلامه

صورة

43_ليله من اليالى

فاكرين ليله ياترى انتى عامله ايه يا ليله انا فاكركى وعمرى ما انساكى ربنا يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

44_مرمونه

مرمونه البنوته الشقيه العسل دي بحبها جدا وبحترمها اوى تفضل تضحك كل لما اقول كلمه تضحك اقولها انتى بتضحكى على ايه تقولى اصل كلامك حلو اقولها هو انا بغنى ولا ايه بتفضل تضحك معرفش فى ايه بنوته عسوله ولذيذه وكل الناس بتحبها ربنا يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

45_رودى الحب

رودى بنوته لذيذه وجميله بنوته محترمه انا الصراحه مكلمتهاش خاص خالص بس من كلام الناس عليها انسانه محترمه يارب يوفقك فى حياتك يا حببتى وترجعلنا بالسلامه الشات

صورة

46_مــــــــلاك

ملوكه نفسى اعرف البت الوحشه دي فين مش بتيجى ليه كانت طيوبه اوى وحببتى اوى عمرها ما اذت حد اول تعارفى بيها كانت بتتخانق مع واحده واخده اسمها :> طيوبه طيوبه وعسوله اوى ربنا يوفقها فى حياتها واتمنالها كل خير وترجع لينا بالسلامه

صورة

47_رنوش

رنوشه بنت لذيذه دمها خفيف جدا تدخلى خاص تقولى يا حره انتى بتخلى الناس تحبك ازاى هههه اقولها يعنى ايه مش فاهمه حببتى رنوشه بحبها جدا وعسوله اوى ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل خير وترجعى الروم بالسلامه

صورة

48_رنين

رنين حببتى عامله ايه يابت فينك انتى واخواتك بجد اخوات ريما محترمين عمرى ما شوفت منهم الا كل خير وهى كمان انسانه محترمه ورنين ورنوش كمان ربنا يوفقك يا رنين وترجعلنا بالسلامه الروم
صورة

49_ايزابيلا

ايزا انتى فينك يا حببتى انتى والله وحشانى اوى البت السكر ام دم خفيف دي بحبها اوى وبتمنالها كل خير عسوله بجد ودمها شربات وديما تضحك وتهزر فى العام مكلمتهاش فى الخاص كتير بس فى قلبى ديما بحبك اوى يارب يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

50_ ســــكره

ووحشنى سكرك انا بقالى قرن مش شوفت البت الحلوه دي انسانه طيوبه وحببوبه وبحبها جدا وكل الناس بتحبها ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وترجعلنا الشات تانى

صورة

51_لمبدا

واخر بنت فى روم كايرو كانت لمبدتى حببتى انا بحب بسكوت لمبدا علشانك ههههههه ازيك يا حببتى انتى فينك من ساعه وفاه بابا لا اخبار عنك لمبدا كانت ديما على اتصال بيه حببتى لمبدتى بحبك جداااااااااااااااااااا ووحشتينى جدااااااااااااااااااا يارب ترجعلنا بالسلامه حببتى وربنا يوفقك فى حياتك
صورة

صورة

ثانيا:البنات روم تانى

صورة

1_شيمــــو

اميزنج بنوته وسط البلد مشاغبه وسط البلد كل الناس بتحبها جدا وانا بموت فيها وبحبها اوى بقولك يا شيمو الروم وحش من غيرك كنت ديما لما اعمل مسابقه اقولها الحل خاص وتقوله وتفضل تضحك تقولى شطوره يا شيمو وهى بتكسب على قفايا ربنا يوفقك يا شيمو فى حياتك وتفضلى ديما فى رومنا وتسيبك من
وسط البلد
صورة

2_نرمين

نونو حببتى من الناس الكبيره عقلا ربنا يسامحنى على الكدبه دي بحبها جداااااااااااااااا وبجد عسوله وطيوبه وعمرى ما شوفت مخلوق الصراحه بيكرها انسانه طيبه وتستاهل كل خير ربنا ينتعك بالسلامه والله ما عارفه بتتكتب ازاى وتجبلنا نونو صغير حلو شبهى تماما والا لو بنت مش هاتتجوز لو شبهى ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وتفضلى ديما معنا
صورة

3_تايه

تايه بنوته جميله ودمها خفيف من وسط البلد انا كلمتها قليل بس بجد حسيت انها محترمه ومشاغبه جدا بتفكرنى بيه دمها شربات والناس كلها بتحبها فى وسط البلد اتمنالك الخير كله وربنا يوفقك فى حياتك وتنورينا الروم ديما

صورة

4_سحر

سحوره ربنا يوفقك يا حببتى سمعت عنك كل خير وانك اتخطبتى هل ده صح ولا غلط انا بحبك خالص سحوره وديما على مشاغبه بينى وبنها انسانه محترمه وعلى خلق وكل الناس بتحبها وبتفتكرها بالخير الف مبروك يا حببتى على الخطوبه يارب يوفقك فى حياتك وترجعلنا بالسلامه

صورة

5_ميكى

ميكى بنوته جميله والناس كلها بتحبها وانا بحبها اوى وبحترمها وديما كنا بنهزر مع بعض ونضحك كانت بتحكيلى عنها مع انى مش كلمتها كتير عنى بس حبتها بسرعه بجد بحبك يا ميكى ويارب اسمع عنك كل الخير واتمنالك حياه سعيده ويارب يوفقك فى حياتك واسمع ديما انك مبسوطه ويارب ترجعى الروم بالسلامه
صورة

6_سما

سما حببتى بنوته جميله وتستاهل كل خير بحبها من كل قلبى بجد طيبه اوى وكل الناس بتحبها واول ما تشوفنى ترحب بيه زي ما يكون اختها الصغيره هههههه صح سمتى حببتى سمتى بحبك اوى اوى ويارب يفضل الحب بينا وذكرى جميله بينى وبينك واتمنالك حياه سعيده وتفضلى ديما فى روم كايرو

صورة

7_سهر

هوست روم رومانسيه اتعرفت عليها بنوته حبوبه ومحترمه جدا انا بحبها جدا مش عارفه انتو تعرفوها ولا لا بس بجد انسانه محترمه واخلاق اوى وتتحب بسرعه يارب اشوفك بخير ديما واتمنى انك تزورينا فى القاهره
صورة

8_رورو نايل

رورو حببتى بنوته عسوله ومشاغبه بحبها اوى والناس كلها بتحبها وبتحترمها بنوته اخلاق وجميله جدا اول تعارفى بيها انها طردتنى مش عارفه ليه المهم قالتلى بالغلط بحبك جدا رورو ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وتجى الروم تنورينا
صورة

9_ليالى

ليالى لا غنى لها عن التعريف قمه المشاغبه فيها الضحك كله فى ليالى بحبها جدا جدا لانها دمها خفيف ومحترمه واخلاق وطيبه جدا وديما تشاغب كله حتى انا البنوته دي اتعرفت عليها فى روم وسط البلد كانت بتقولى انتى عانس وتتريق على كلامى نزلت ليها صوره مخصوص على المنتدى ابقا واريها للكل بحبك جدا ليالى ربنا يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير ويارب ترجعى الروم تانى

صورة

10_جوليت

هوستايه جميله فى روم مصر انا بحبها اوى وبحترمها وعرفت انها اتخطبت روحت ليهم الروم فى مره بجد استقبلتنى احسن استقبال بجد بحبها اوى ربنا يوفقك فى حياتك وتيجى رومنا زياره

صورة

11_وعــــد

وعد حببتى روم اصدقاء اتعرفت عليها عن طريق مهند بجد انسانه طيوبه وحبوبه بحبها جدا والناس كلها بتحبها انا بموت فيها ورحى وعمرى انتى فين يابت يا وحشه انتى يارب اشوفك تانى فى الروم واتمنالك كل خير
صورة

صورة

ثالثا: البنات الجداد

صورة

1_قطرررات المطر

زينه حببتى حببتى حببتى حببتى عرفتها جديد بس ندمانه انى متعرفتش عليها من زمان دمها شربات وبحبها جداااااااا وكل الناس بتموت فيها عسوله وقموره وعمرى وديما مستحملنى مش عارفه ازاى البت دي حماله قاسيه حببتى يا زيتنى طبعا كل كلامها كلام حره بتقلدنى اى كلمه بكتبها هى بتكتبها مش عارفه البت دى عايزه منى ايه بحبك يا زيتنى اوى يارب يوفقك فى حياتك واتمنالك كل الخير وديما تفضلى حببتى وفى روم كايرو
صورة

2_قطقوطه

قطه من الناس الجداد بس حبتها فى الفتره القصيره دي بنوته شقيه بتناغشنى ولو انا حطتها فى دماغى هاتكره نفسها بس لذيذه اوى وبحب اضايقها اصل بيقولو القط بيحب خناقه ههههههه قطه حببتى حببتى حببتى بحبك اوى والناس كلها بتحبك يارب تفضلى ديما فى روم كايرو واتمنالك كل خير

صورة

3_رايقه

رايقه جميله جدا وزوق ومحترمه والناس بتحبها وانا بحبها جدا اينعم مش اتعرفت لسه عليها بس بجد بحب كلامها مع الناس وديما كوميديه يارب يوفقك فى حياتك حببتى وتفضلى ديما فى روم كايرو
صورة

4_ميرفا

ميرفت حببتى حبتها اوى لانه انسانه مختلفه عن الكل ديما بتحب الناس ورقيقه جدا بس ساعات بتكون شرسه جدا انا بحبها وكل الناس بتحبها بتمنالك كل الخير وتفضلى ديما فى روم كايرو
صورة

5_ مي

بنوته جديده لانج بس انا بحبها اوى وبتمالها الخير وسعاده ونفسى اتعرف عليها اكتر واكتر يارب يا حببتى ما نفترق اابدا وتفضلى فى روم كايرو
صورة

يـــــــــــــــــــــــارب اكون نلت اعاجبكم

ويـــــــــــــــــــــارب مكنش نسيت احباتى البنات

لو نسيت حد فيكم ياريت محدش يزعل منى الزهيمار والله

على العموم كل الناس بحــــــــــــــــبهم اوى

ويارب يجمعنى انا واياهم فى جنات النعيم

احبــــــــــــــاتى فى الله

مع اختكم أنا حره

نيله عليكي و ع توتي :P :>
صورة العضو الشخصية
host.bahgat

صديق 12 شات

7ambozoo » الجمعة فبراير 01, 2013 3:28 am

دا الى قولتيهم دول يطلعو حوالى 4 غرف وصاله والى وحشه فيهم نعملها دورة ميه :>

معقول الشات فيه كل النسوان دى لو فعلا كده دى تبقى زروطه :>
صورة العضو الشخصية
7ambozoo

عضو مشارك

مودى يا عم الحج » الجمعة فبراير 01, 2013 4:26 am

يا عم حمبز دى قالت عيال عممها وخالتها والعيلة بتاعتهم

بس والله فيها الخير فكرتنا بلمزز بتاعت زمان اللى يتقال عليها مزز

وام كوكى وحشتنى ومحدش يسال مين ام كوكى
صورة العضو الشخصية
مودى يا عم الحج

صديق 12 شات

amr diab » السبت فبراير 02, 2013 11:49 pm

بجد يا حره انتى بنوته اصيله وكفايه انك لسه فاكره جيل فات عليه زمن يمكن ده موش قوة زاكره اد ما هو اصاله ف دمك جايز يكون مكتوب اننا نعيد اكتشافك تانى يا حره الله اعلم
موضع غاية ف الروعه والاحترام والنقاء تقبلى تحياتى يسبقه الاحترام
صورة العضو الشخصية
amr diab

عضو مشارك

مكان: حيث لا مكان الا للرجال

أنا حره » الاثنين فبراير 04, 2013 12:59 pm

HeRo0o كتب:
هااااااااااا فكرتينى بالذى مضى يا حره
دنيا فيه ناس انتى ذكرتيهم فى الروم بجد مش هيتعوضو
واكيد الروم كله كان مفتقدك لانك من الناس الى استحاله تتنسى
حد بيفرض علينا الضحكه بالعافيه حتى لو هو زعلان